What's new

IS-opóźnienia

Kenshiro

New member
Cześć,
Wytłumaczy mi ktoś, dlaczego SM nie poleciały na moje konto po przelewie, podczas gdy z konta bankowego zniknęły pieniążki?
 

Kenshiro

New member
@Steven, jako, ze SM'ów dalej nie ma, mam pisać do supportu, tylko napisz mi jaki język obowiązuje w mailu do nich? Angielski? Czy mogę swobodnie pisać po polsku?
 

EdiGod

New member
Ja to samo przelew poszedl sm nie ma , pisalem na ten support ale 0 odzewu @Steven wziął byś napomniał o nas troche bo aby czas leci a np ja stoje ze wszystkim
 

Kenshiro

New member
Ja dostałem, pisz maila na adres, który podał Steven. Udokumentuj, ze dokonałeś przelewu i dostaniesz SM. Mi zwrócili raptem po kilku godzinach.
 

EdiGod

New member
Pisalem 2 dni temu wczoraj odpisali ze to nie ich wina tylko tego e-pa cos tam i ze mieli informacje ze wczoraj to zrobia nie zrobili dzisiaj mieli zrobic nic nie zrobili odechciewa sie grac
 

Kenshiro

New member
Bo pewnie nie masz kompletu potwierdzeń. Potwierdzenie transakcji z serwisu płatności online, które pokaże, że transakcja została wykonana, potwierdzenie przelewu z banku i masz zwrot. Czegoś Ci musi brakować..
 

EdiGod

New member
To niech ktoś kurwa napisze co i gdzie i jak a nie ja mam sie spuszczać ja to przelew wykonałem powinienem mieć to na koncie a jak u nich sie cos spierdoliło to niech oni dochodza teraz nie ja ja swoje zrobilem
 

Steven

Senior Game Master
Staff member
Problem powinien zostać już rozwiązany, gdyby jednak dalej brakowało wam SM, napiszcie do mnie na priv.
 
Top