What's new

Den Danske Metode

Auto

Active member
Guess who's back :sneaky: Det er skam Jonathan aka. the man/myth/legend. Jeg har altid haft et godt øje til wom's koncept, men det er for første gang, at jeg giver serveren et reelt skud.

- Jeg er begyndt at optage klips, men ved ikke hvornår jeg går igang med en redigerings proces, da det er hundrede år siden jeg har været igang.

Elsker mine fans :p
Lyder satme godt!

Men velkommen til wom3 da xD

Wom3 er dog meget anderledes i forhold til wom2 👀😁

Men elsker at serveren er meget anderledes, og med et mere logistisk system indbygget 🤨🧐🧐

Auto

Active member
Er der stemning for at jeg begynder at oversætte wom3 updates note, ligesom de oversætter til Turkish, Tysk og Ro, osv? 🤔😂

Synes ærligt det sjovt de altid oversætter tingene, hvorfor ikke bare lære engelsk 🧐🧐🇺🇲

Sensus

Member
Er der stemning for at jeg begynder at oversætte wom3 updates note, ligesom de oversætter til Turkish, Tysk og Ro, osv? 🤔😂

Synes ærligt det sjovt de altid oversætter tingene, hvorfor ikke bare lære engelsk 🧐🧐🇺🇲
Tysk kan jeg godt forstå, da de vil meget gerne bevare deres sporg :D sådan er det også på tysk tv osv. Når der er en engelsk serie eller film så er det tysk de snakker :D

Auto

Active member
Tysk kan jeg godt forstå, da de vil meget gerne bevare deres sporg :D sådan er det også på tysk tv osv. Når der er en engelsk serie eller film så er det tysk de snakker :D
Det fandme for mærkeligt xD Men ja du har ret, du kan altid få Tysk tale på Netflix film 😂 Kan bare ikke forstå man ikke fatter Engelsk nok til at forstå simple patch notes og events 🤪🧐

Sensus

Member
Det fandme for mærkeligt xD Men ja du har ret, du kan altid få Tysk tale på Netflix film 😂 Kan bare ikke forstå man ikke fatter Engelsk nok til at forstå simple patch notes og events 🤪🧐
Well kan de også godt, men det er bare mere easy på deres eget sporg.

Xhinto

New member
V for sejr
HVAD FUCK ER DET FOR NOGEt lort... DETTE HER SPILLETS forum side og du kommer med politiske emner med toxic shit... din Fking idiot, ta' til 4chan og lave topics med racistiske bullshit der.... hvis admins tænker ligesom dig, vi dansker har ikke noget at gøre på deres servers.... dit ignorant fuck.

Auto

Active member
HVAD FUCK ER DET FOR NOGEt lort... DETTE HER SPILLETS forum side og du kommer med politiske emner med toxic shit... din Fking idiot, ta' til 4chan og lave topics med racistiske bullshit der.... hvis admins tænker ligesom dig, vi dansker har ikke noget at gøre på deres servers.... dit ignorant fuck.
er du sur bror? xD

Er du helt seriøst, hahah. Det en fucking joke, du opfører dig som du har fået den hårdt i røven - For ondt i røven, det har du da 😂😂