What's new

Den Danske Metode

sidder her og stirrer på datoen i min windows
- må erkende jeg altså ikke kan få vendt det " 6 " tal om .. i 16-04-2019... xD

Glæder mig til at komme igang !!!

Glorious

Member
Sikke dog en fin forestilling du har dannet dig, skal jeg nu også igennem en dansk statsborgertest, før vi tager skridtet videre? 🙋‍♀️ (PS jeg dumper den)

Auto

Active member
Sikke dog en fin forestilling du har dannet dig, skal jeg nu også igennem en dansk statsborgertest, før vi tager skridtet videre? 🙋‍♀️ (PS jeg dumper den)
du kan ikke bare sådan gemme dig, når du er dansker. Troede du brugte google oversæt.

V for sejr

Vølva

New member
Hvis nogle vil snakke/skrive osv. så PM mig her på forum med ingame navn :D
Har selv spillet den danske M2 næsten fra starten af!

Auto

Active member
Jeg spillede som IceTee fra level 76-105 (Jeg lavede youtube video'er, hvis det siger dig noget) 🙋‍♀️
Nu lyver du!

Kan det virkelig passe at Jonathan er tilbage på wom3. Damn bro, har sgu da set alle dine videoer.

Du må se og få smækket mixtape sammen her inde også, communityet ville elske dine videoer.

Godt at se dig, gamle dreng! :love:🔥🔥🤩

Vølva

New member
Bliver helt nysgerrig...
Spillede I også tilbage 2009? Og hvad hed jeres char dengang hvis I gjorde? :D
Jeg spillede selv og startede i 2009 som PinkSpideR og spillede sammen med Koeperkasper og Chainsaw osv dengang :D Jeg var ret lowkey ninja som egentlig var meget usynlig, men blev rigtig gode venner med Koeperkasper, chainsaw og Succubus- alle de kære tyskere som spillede på DK serveren :p

Auto

Active member
Bliver helt nysgerrig...
Spillede I også tilbage 2009? Og hvad hed jeres char dengang hvis I gjorde? :D
Jeg spillede selv og startede i 2009 som PinkSpideR og spillede sammen med Koeperkasper og Chainsaw osv dengang :D Jeg var ret lowkey ninja som egentlig var meget usynlig, men blev rigtig gode venner med Koeperkasper, chainsaw og Succubus- alle de kære tyskere som spillede på DK serveren :p
#2009Squard 🙋‍♂️

Hold da op, Chainsaw! Bedste Sura Blade tilbage i de gamle dage, husker stadig hans video, hvor han træner i sd2 (Den findes stadig på youtube) Og sukkubus en legend også, elsker sukkubus videoer, de bedste fra min barndom xD

Selv gik jeg under mange ukendte navne. Min første kriger kaldte jeg "yangyang4k" - Jeg lavede mange acc igennem årenes løb. Jeg endte dog med i 2012 at oprette en mental kriger som jeg kaldte "DobbeltD" Som jeg så spillede på og endte min journey i 2015, efter mange lorte updates fra GameForge og i 2k15 mødte jeg så Wom2 :)

Vølva

New member
#2009Squard 🙋‍♂️

Hold da op, Chainsaw! Bedste Sura Blade tilbage i de gamle dage, husker stadig hans video, hvor han træner i sd2 (Den findes stadig på youtube) Og sukkubus en legend også, elsker sukkubus videoer, de bedste fra min barndom xD

Selv gik jeg under mange ukendte navne. Min første kriger kaldte jeg "yangyang4k" - Jeg lavede mange acc igennem årenes løb. Jeg endte dog med i 2012 at oprette en mental kriger som jeg kaldte "DobbeltD" Som jeg så spillede på og endte min journey i 2015, efter mange lorte updates fra GameForge og i 2k15 mødte jeg så Wom2 :)
Jaa haha gik også under flere navne som Phuong og så overtog jeg Frejya som var en dragon mage som ikke spillede længere som også var venner med Chainsaw :D
Jeg endte med at møde Sukkubus IRL sammen med nogle andre gamere fra Tyskland og blev NK med KoeperKasper og Chainsaw 😂😂😂 Det er helt pinligt at sige, men dengang var det jo bare sejt! hahah… Jeg stoppede også efter en del år, og efterhånden som ens egne venner stoppede mistede man lidt lysten, men har altid haft lyst til at spille M2 igen det er mit "Cult" spil ligesom mange har RuneScape så er mit Metin2, da det var sådan jeg begyndte min interesse for MMORPGS.